BELL 222 -300 je společná práce s Jirkou. Základní stavba byla ukončena v září 2014 = nejdelší let 2,5 minuty (stará baterie). Nyní má bezpádlové řízení s jednotkou Bavarian DEMON 3SX. Elektromotor hlavního rotoru má „papírově“ výkon 7,5kW – při visení odebírá 2,4 kW, elektromotor ocasního rotoru 600W .
Prům. rotoru: 3 000 mm rok: zahájení 2010
Délka : 3 000 mm ukončení 2014
Hmotnost : 22 kg
Výkon : 2,4 kW odebírá při visení
Materiál : laminát, tvrzený hliník, dural, ocel, balsa.
Pilot a stavitel: Jaroslav Hrášek
Na modelu je 0,65 kg kabelů, 4 kg baterií, 2,5 kg motorů. V ČR je max 20 takhle velkých vrtulníků. Serva utáhnou 25 kg na 1 cm. Na snímku je jeho první „účinkování“ na veřejnosti v Modelparku Suché u Teplic (2014). Ještě rok na něm bude co dokončovat – například „kabát“ má jako bezdomovec. Jen výroba nových oblouků pod trupem ušetřila 0,4 kg! To proto, aby měl letovou váhu pod 25 kg a nemusel být spolu s pilotem registrovaný na leteckém úřadu ČR.